arrow left gold
PL - Polski
O nas
Do tej pory znaliście nas jako markę Pfleiderer Polska. Od 1 lipca 2024 zmieniamy nazwę naszej firmy na WOODECO, ale nasze wnętrze pozostaje bez zmian. W tych samych zakładach w Grajewie i Wieruszowie, Ci sami doświadczeni ludzie nadal będą budować silny zespół, który znasz i cenisz od lat.

Dlaczego się zmieniamy?
09.04.2024 spółka Pfleiderer Polska oraz jej spółki zależne: Pfleiderer Grajewo, Pfleiderer MDF Grajewo, Pfleiderer Wieruszów, Jura Polska oraz PFL Recycling zostały przejęte przez Breticontic Investments Sp. z o.o.. Transakcja ta to milowy krok w rozwoju naszej organizacji oraz prawdziwa szansa na budowę zupełnie nowej jakości na solidnych fundamentach, które wspólnie budowaliśmy przez lata.

Chcemy sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów, dlatego ciągle rozwijamy się i zmieniamy, by odpowiadać na Wasze potrzeby. Nowy branding podkreśla nasze umiłowanie do detalu, precyzję i perfekcjonizm w najlepszym wydaniu.

Wizja na przyszłość
Po wielu miesiącach skrupulatnych badań i przygotowywań, jesteśmy gotowi, by zacząć wdrażać nasze główne założenie na przyszłe lata.

Być prawdziwym partnerem, dostarczającym „nowy standard jakości” w kategorii, będący kompleksowym doświadczeniem produktu, serwisu oraz obsługi, w taki sposób, aby być realnym wsparciem dla naszych klientów w codziennym prowadzeniu biznesu (tu i teraz) i w realizacji ich projektów (end-to-end). Rozwijanie biznesu i wzrastanie w warunkach zmiennej koniunktury gospodarczej jest możliwe obok partnera, któremu można zaufać, takiemu jak WOODECO.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6
Slide 7
Slide 8
Slide 9
Slide 10
co o nas mówicie?

Punktem wyjścia do tworzenia wartości marki były badania z naszymi głównymi grupami klientów. Bardzo doceniamy to, że jesteśmy postrzegani jako partnerzy. Obiecujemy, że będzie to nadal nasz fundament współpracy.
Lubię poznawać nowe dekory i wybarwienia. Daje mi to dużo radości oraz satysfakcji na co dzień, a także pozwala odnaleźć ciekawe rozwiązania zgodne z indywidualnymi gustami Klientów.
Codzienna praca, setki tych zamówień składamy i ważny jest tutaj czas reakcji na jakieś reklamacje, na zmianę terminów, obsługę sprzedaży
Mamy zagwarantowane jakieś ilości w odpowiednim czasie i my dostajemy regularnie towary. No to możemy zapewnić naszym strategicznym klientom, że zamówienia będą realizowane w tym czasie, terminowo
Porównując współpracę z innymi dostawcami - jest ona, dużo lepsza bez porównania. To dotyczy: minimum produkcyjnych, elastyczności, jeśli chodzi o produkcję, o terminowość, o kontakt taki codzienny związany ze współpracą
Mi się kojarzy od razu z budzącym zaufanie. Trzeba mieć zaufanie do dostawcy, że w trudnych chwilach nie opuści nas i będzie nas wspierał
Bardzo się cieszę, że powstał projekt ambasadora kolekcji Mood Stories, który pokazuje jak ważna jest współpraca Partnerów z projektantami i stolarzami
Nasze wartości

  • Partnerstwo
  • Dostępność
  • Komplementarność
  • Inspiracja
  • Odpowiedzialność
Partnerstwo
Pełne szacunku i zaufania, odpowiedzialne podejście do naszych klientów, aby zrozumieć ich potrzeby i zapewnić ich wzahemny rozwój.
Dostępność
Nieustannie poprawiamy doświadczenie marki poprzez zapewnienie najwyższej jakości serwisu i wsparcia w obszarze produktowym oraz komunikacyjnym.
Komplementarność
Dostarczamy szerokiej gamy produktów co w połączeniu z serwisem doradczym i szeroką wiedzą ekspercką kompleksowo zaspokaja potrzeby różnych grup odbiorców.​
Inspiracja
Prezentujemy kolekcje naszych wzorów i dekorów w aspiracyjny i zachęcający do korzystania z naszej oferty w sposób, zapewniając sprawne i przyjemne doświadczenie obcowania z marką, poprzez asystowanie i dostępne narzędzia.​
Odpowiedzialność
Mamy realny wpływ na otaczający nas świat, zarówno jeżeli chodzi o środowisko naturalne jak i społeczeństwo. Korzystamy odpowiedzialnie z zasobów naturalnych, stawiając nasze bezpieczeństwo na #1 miejscu.​
kolekcja moodstories

W 2021 przy współpracy z projektantami mebli, projektantami wnętrz oraz stolarzami i punktami Partnerskimi stworzyliśmy unikalną na rynku kolekcję Mood Stories, która została bardzo dobrze przyjęta przez rynek.
Oparta na 10 nastrojach i gotowych zestawieniach produktów i dekorów, stała się doskonałym narzędziem pracy architekta, producenta mebli, stolarza oraz inspiracją dla klienta indywidualnego.
Obecnie finalizujemy prace nad Mood Stories vol. 2.0 , której premierą planujemy na początek 2025 roku.
Komplementarność wzornicza i szeroko rozumiany serwis to kluczowe aspekty, które bierzemy pod uwagę przy tworzeniu finalnego kształtu naszej nowej kolekcji. Równie ważna jest dla nas współpraca z ambasadorami kolekcji, dzięki której powstanie wiele inspirujących realizacji wnętrz prywatnych i komercyjnych..
Odpowiedzialność
Pozyskujemy surowiec drzewny z certyfikowanych obszarów leśnych. Jako firma działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju, inwestujemy w rozwiązania przyjazne środowisku oraz propagujemy odpowiedzialne ekologicznie postawy.  Zrównoważony rozwój jest niezbędnym warunkiem wszystkich naszych działań korporacyjnych. Jednym z przykładów jest to, że pozyskujemy surowiec drzewny z certyfikowanych obszarów leśnych. Wybierając nasze produkty z certyfikatem FSC czy PEFC masz wpływ na ochronę środowiska.
Dajemy drewnu drugie życie! W naszych zakładach w Grajewie i Wieruszowie odzyskujemy do 90% drewna w procesie rozdrabniania, sortowania i czyszczenia drewna poużytkowego. Kolejny krokiem w naszym rozwoju jest inwestycja na ponad 60 mln złotych w nową wieżę do recyklingu w Wieruszowie. Dzięki temu nasi partnerzy handlowi mają dostęp do produktów najwyższej jakości odpowiadających na co raz wyższe potrzeby świadomych ekologicznie konsumentów.
Dokumenty do pobrania
zawiadomienie_o_zmianie_polityka-prywatnosci_Woodeco
PDF 191 KB
Brzmi znajomo?
W branży jesteśmy już blisko pół wieku, a do niedawna można nas było znaleźć pod nazwą Pfleiderer.